نشر، ديگر با چاپ برابر نيست. نشر ميتواند از چاپ کارت ویزیت به عنوان يكي از ابزارها و البته فعلاً از مؤثرترين ابزارها، استفاده كند. نشر در واقع تلاقيگاه پديدآوردندگان و خوانندگان است؛ پديدآورنده در پي خواننده و خواننده در جستجوي پديدآورنده است. ناشر با تشخيص، انتخاب، چاپ کارت ویزیت سرمايه، تجربه و تخصص، پيوند ميان اين دو را برقرار ميسازد. ناشر را به يانوس دو چهره، از شخصيتهاي اسطورهاي روم باستان، تشبيه كردهاند كه يك رويش به پديدآوردنده و روي ديگرش به خواننده استو چاپ تراکت نيز به تعبيري ديگر، رويي به گذشته و رويي به سوي آينده دارد. نقش او اين است كه اثر را از نسخة يگانة منحصر به فرد خارج كند.
به وبلاگ خود خوش امدیدنظرات این مطلب
تعداد صفحات : 3
درباره ما
اطلاعات کاربری
لینک دوستان
خبر نامه
چت باکس
پیوندهای روزانه
آمار سایت
کدهای اختصاصی